Delavnico je vodil sodelavec Zavoda Voluntariat Marko Ilić Šuštarič, ki nas je preko svojih izkušenj popeljal v svet igrifikacije in njene uporabe v vsakdanu.
Igrifikacija je uporaba posameznih elementov namiznih in video iger, ki spodbujajo osebo po doseganju določenih stopenj napredovanja v predpostavljenih nalogah in ob zaključku le teh tudi z nagrado za doseženo.
Danes igrifikacijo opažamo predvsem pri prodaji, ko ob nakupu zbiramo posamezne točke, zvezdice in podobno. Lahko pa je zelo dobra motivacija za učenje, organizacijo in produktivnost posameznika. Celoten sistem deluje na sproščanju dopamina/hormona veselja in serotonina ob doseganju nalog, kar našim možganom omogoča lažjo predstavo napredka in namena posameznih nalog. Sam sistem je tudi znanstveno dokazan, obenem pa njegovo učinkovitost lahko opazimo med samim preizkušanjem v našem življenju.
Udeleženkam na KAM’Cu je Marko predstavil tri primere aplikacij, ki so sestavljene na osnovnih sistemih igrifikacije. Preko njegovih nalog v aplikacijah Duolingo, Habitica in Do it now je izpostavil prednosti in slabosti vsake izmed njih in povedal na kakšen način bi jih sam uporabljal. Predvsem nas je zanimalo, kako lahko igrifikacijo vključimo v izobraževanje kot način motivacije.
Takšne in podobne delavnice, tečaje in druge aktivnosti lahko še vedno najdeš na KAM’Cu! Pridruži se nam na Discord strežniku, preko vabila ne tej povezavi: kamc.mreza-kroj.si !
Aktivnost sofinancirata Urad za mladino – MOL in Urad RS za mladino.